www.webtel.maxtrader.pl MaxTrader - Products. Companies. Trade leads.

[Polska]System informatyczno-telekomunikacyjny

UNICALL CTI jest systemem informatycznym ??cz?cym infrastruktur? telefoniczn? z systemami komputerowymi dzia?aj?cymi w sieci LAN firmy. Dzi?ki zastosowaniu UNICALL CTI mo?liwa jest dwustronna komunikacja pomi?dzy central? telefoniczn? a systemami informatycznymi.

Do podstawowych zada? systemu UNICALL CTI nale?y:
o zestawianie po??czenia pomi?dzy pracownikiem firmy i jego rozmówc?,
o przesy?anie do systemu informatycznego pe?nej informacji identyfikuj?cej rozmówc? tj. numer telefonu na jaki dzwoni? oraz numer identyfikuj?cy rozmówc? w celu wywo?ania odpowiednich mechanizmów, np. obs?ugi klienta lub partnera firmy, takich jak:
+ wybór w?a?ciwego pracownika do obs?ugi tego zadania;
+ wybór adekwatnego dla danego projektu programu obs?ugi;
+ przywo?anie na konsol? pracownika historii dotychczasowych kontaktów firmy z jego rozmówc?;
o przesy?anie do systemu informacji o aktywno?ci kana?u telefonicznego na terminalach wszystkich u?ytkowników systemu w celu umo?liwienia systemowi dokonania wyboru odpowiedniego pracownika do realizacji zadania bezpo?rednio przed rozpocz?ciem jego wykonania (zaj?to?? konkretnego pracownika);
o wstawianie na ??danie systemu telefonicznych zada? wychodz?cych do kolejki zada? znajduj?cej si? w centrali telefonicznej (contact center),
o kontrola statusu zaj?to?ci wybranego pracownika tak, aby by? on w stanie zrealizowa? zadanie pochodz?ce z innych, poza telefonem, kana?ów komunikacji (np. internetowych);
o sterowanie systemami Voice Mail i IVR (Interactive Voice Response) poprzez przekierowanie po??czenia z rozmówc? do tych systemów w dowolnym momencie trwania po??czenia. System UNICALL CTI jest równie? odpowiedzialny za powrót zadania z tych systemów.

Kompletna infrastruktura systemu UNICALL CTI obejmuje:
o telefon (z klawiatur? tonow? lub dzia?aj?cy w sieci z integracj? us?ug ISDN);
o abonencki system komutacji PABX lub publiczn? sie? telefoniczn? PSTN;
o lokaln? sie? komputerow? LAN;
o komputerow? baz? danych (np. dot. produktów i klientów firmy);
o w?a?ciwy serwer komunikacyjny CTI;
o terminal PC;
o dedykowane aplikacje do realizacji wyspecjalizowanych us?ug - dzia?aj?ce zarówno na serwerach bazodanowych, jak i w systemach komutacji lokalnej PABX.

Korzy?ci z zastosowania UNICALL CTI w firmie:
o automatyzacja, usprawnienie pracy organizacji
o podniesienie efektywno?ci komunikacji firmy z klientami i partnerami
o mo?liwo?? integracji z wieloma systemami - dost?p do nowych funkcjonalno?ci i kana?ów komunikacji


Dodatkowe informacje:

Model/Numer produktu:UNICALL CTI
Cena:Zapytaj o cenÄ™

Kategoria: Informatyka -> Wdra?anie systemów komputerowych



Webtel - Interactive Solutions

Ulica:M?ynarska 42
Miasto:Warszawa
Kod pocztowy:01-171
Region:mazowieckie
Kraj:Polska
Telefon: +48 22 2574300
Faks: +48 22 2574301

Internet

Prezentacja:www.webtel.maxtrader.pl

Osoba kontaktowa

ImiÄ™ i Nazwisko: Bartosz Ratajewski
Telefon stacjonarny: +48 22 2574326